wtorek, 28 marca 2017

Dni otwarte Krakowskiej Akademii Kosmetycznej!



Hej, witajcie :)

Dzisiejszy wpis dotyczył będzie dni otwartych w Krakowskiej Akademii Kosmetycznej :)
Jeśli jeszcze nie wiecie, jest to główny ośrodek szkoleń Victorii Vynn :)
Moja obecność tam w sumie wyszła całkiem spontanicznie...|
Firmą tą interesuje się od jakiegoś czasu, co mogłyście zaobserwować chociażby na blogu.
Od dłuższego czasu bardzo dużo myślałam, co robić kiedy skończę szkołę, będę mieć za sobą maturę...
Marzyłam o tym by wziąć w końcu sprawy w swoje ręce i działać.
Wiedziałam, że chcę wziąć udział w jakimś kursie, szkoleniu... Coś co dałoby mi odpowiednie papiery by podjąć pierwszą pracę lub staż ale przede wszystkim kwalifikację i pierwsze doświadczenie. Nie miałam jednak pojęcia które szkolenie będzie najbardziej odpowiednie, zależy mi przecież aby się wiele nauczyć a budżet jak pewnie nie tylko mój-mocno ograniczony :)
Pewnego dnia, siedząc i czytając wiele wpisów na forach, blogach i grupach na Facebooku dowiedziałam się o Krakowskiej Akademii Kosmetycznej. Zagłębiając się w lekturę znalazłam wymarzone kursy i serce mocniej zabiło :3
Mieszkam od Krakowa jakieś 3 godziny drogi ale czym są 3 godziny jazdy do spełniania marzeń!
Przedyskutowałam to z chłopakiem, rodzicami ... Zdecydowałam, że tam będę się szkolić. :)
No i tutaj właśnie wracamy do przypadkowego dnia kiedy natknęłam się na jednej z moich ulubionych grup paznokciowych, że 18 marca, KAK organizuje dni otwarte. Wybłagałam chłopaka, żeby ze mną pojechał i tak właśnie doszło do tego, że znalazłam się punktualnie o 10 w Akademii. Tak na marginesie, to fakt, że KAK jest głównym ośrodkiem szkoleń Victoria Vynn dowiedziałam się stosunkowo niedawno, chwilę przed wyjazdem na dni otwarte :D
Wszystko się fajnie złożyło, mi to bardzo pasuje. Tutaj na dole wstawię Wam kilka zdjęć. Udało mi się nawet być "modelką" :D Pani Krysia, prezentowała na mnie manicure kombinowany :)




Tutaj Pani Ewa prezentuje nam jak powinien zostać prawidłowo wykonany manicure tytanowy.



Uśmiech! :))



Przepiękny sztylet, zdobienie ombre wykonane pędzelkiem o dwóch długościach Victoria Vynn





A tu śliczny ręcznie malowany kwiatek :)



Nie obyło się oczywiście bez wspólnego zdjęcia :3



Było fantastycznie, wszystkie Panie gorąco pozdrawiam! :*
Nie mogę się naprawdę doczekać aż wezmę udział w Akademii Paznokcia *.*
Do usłyszenia, dajcie znać czy miałyście już w łapkach lakiery Victorii Vynn lub czy brałyście udział w jakimś szkoleniu w KaK'u :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz